DORNBRACHT
Бажання йти на ризик та не боятися змін!
Понад 60 років ім’я Dornbracht означає мужність до першопрохідництва. Понад шістдесят років тому Алоїс Ф. Дорнбрахт та його син Гельмут працювали найманими працівниками на звичайній роботі з восьми до п’яти. Вони хотіли заснувати власну фірму у старому бараку у німецькому місті Ізерлон. Після роботи вони стояли біля верстата та розробляли перший патент від Dornbracht: абсолютно новий змішувач із висувним виливом. Бажання йти на ризик і не боятися змін є ключем до успіху сімейного підприємства. Поклавши свої перші змішувачі у валізу, Алоїс Ф. Дорнбахт поїхав поїздом у Кельн до торговців і оббив їх пороги. За кілька років підприємство випускало 40 000 змішувачів на місяць. Сьогодні компанію, що стала за шість десятиліть лідером на світовому ринку в галузі виробництва змішувачів класу «преміум» і значно вплинула на культурне значення дизайну, архітектури та технології у ванній кімнаті, очолюють сини Гельмута Дорнбрахта, Андреас та Матіас.
Міжнародний успіх сімейного підприємства Dornbracht ґрунтується на чітко сформульованій орієнтації на виробництво продукції класу «преміум» та на послідовному обліку побажань клієнтів. Компанія рано усвідомила, що ефективність асортименту та сервісу залежить від трьох факторів: поважного ставлення до кожного окремого співробітника, зниження складності виробничих процесів та максимальної прозорості у відносинах із постачальниками та іншими партнерами. Саме це допомогло Андреасу та Матіасу Дорнбрахтам довести стратегію компанії до бажаної досконалості.
Ви можете спитати дизайнера зі створення інтер’єрів у готелях преміум-класу на будь-якому континенті, чому він обирає Dornbracht. Наприклад, дизайнера Grand Hyatt у Токіо або Ritz-Carlton у Москві. Або ви можете звернутися до членів журі численних конкурсів з дизайну, на яких Dornbracht та її унікальні продукти неодноразово отримували найвищі відгуки та оцінки. Відповідь буде одна: висока якість. Компанія Dornbracht пред’являє до дизайну, матеріалів та поверхонь своїх змішувачів найвищі вимоги.
Основний напрямок: змішувачі та аксесуари для ванної
Ціновий рівень: середній
Виробник: Німеччина
Товари цього бренду в нашому каталозі